czwartek, 5 grudnia 2013

Od Claire - CD historii Megami.

Napiłyśmy się. Woda była jak zawsze pyszna i orzeźwiająca.
- Ja pospaceruje po terenach, a ty co będziesz chciała teraz zrobić? - zapytała Megami.
- Ja się jeszcze pobawię na placu zabaw, dobrze?
- Okay.
Powspinałam się po drabinkach. Było mi smutno, że nie mam się z kim bawić, zeskakując z ścianki zobaczyłam kolorowego
motyla. Podążałam za nim chwilę, aż do czasu, gdy potknęłam się. Postanowiłam się nie cackać z tym owadem i wrócić.
Nagle zobaczyłam coś co mocno przykuło moją uwagę. Jakieś białe futro, podeszłam po cichu do zwierzęcia.
Wadera spała, powoli nastawał wieczór i nie chciałam jej zostawiać samej.
- Hej, wstawaj - budziłam waderę łapą.
- Co się dzieje?! Kim jesteś?! - wypytywała przestraszona.
- Spokojnie, nic ci nie zrobię. - próbowałam ją uspokoić.
- Dobrze, kim jesteś? - powtórzyła pytanie.
- Ja jestem Claire, a ty?
- Cordelia - odpowiedziała cicho.
- Chodź pobawimy się na moim placu zabaw!
- Nie mam ochoty się bawić.
- No dobrze, to chodź do Megami.
- Do kogo?!
- Do Megami. Megami to Alfa. Chodź już!
Szłyśmy do wilczycy w milczeniu. Od razu jak nas zobaczyła błyskawicznie podbiegła.

Megami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz